Центр надання адміністративних послуг у Єланецькій селищній раді інформує: довідку про склад сім'ї скасовано
ЦНАП нагадує установам, які продовжують вимагати довідку про склад сім’ї, та громадянам, які намагаються таку довідку отримати, що такий документ скасували.
З грудня 2016 року довідку за Формою №3 (про склад сім’ї) скасовано (постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 861 внесено зміни до постанови Ради Міністрів УРСР і Укрпрофради від 11.12.1984 № 470 та виключено форму №3 з переліку документів).
Витребування подання довідки за формою №3 чи надання послуг з видачі довідки за формою №3 не передбачено законодавством.
Інформуємо про неправомірність затребування довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб.
У зв’язку з цим Центр надання адміністративних послуг у Єланецькій селищній раді не видає довідок про склад сім'ї.
Також повідомляємо, що, звернувшись у ЦНАП, уповноважений власник (співвласник, наймач) житлового приміщення/будинку може отримати
витяг про зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб.
Для отримання витягу необхідно мати документи:
- заява (формується автоматично з реєстру територіальної громади);
- паспортний документ особи (паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист) або довідка про звернення за захистом в Україні;
- документ, що підтверджує присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків, або повідомлення про відмову від його прийняття заявником;
- документ, що підтверджує право власності заявника на відповідне житло (для власника (співвласників) житла);
- документ, що підтверджує статус наймача житла: ордер, договір найму (піднайму, оренди), рішення уповноваженого органу про визнання особи наймачем;
- у разі подання заяви представником особи додатково подаються: документ, що посвідчує особу представника; документ, що підтверджує повноваження особи як представника;
- у разі подання заяви законним представником особи додатково подаються: документ, що посвідчує особу законного представника; документи, що підтверджують повноваження законного представника (свідоцтво про народження, рішення суду про призначення опікуна/піклувальника, яке набрало законної сили, рішення органів опіки та піклування тощо);
При отриманні витягу про зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб у приватному домоволодінні вперше, необхідно подати:
- паспорти усіх зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб;
- документ про присвоєння ідентифікаційного номера усіх зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб;
- свідоцтво про народження (дітей до 14 років);
- будинкова книга.
Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги:
- неповний пакет документів;
- документи подані особою, яка не має відповідних повноважень;
- особа не досягла 14 років.
А родинні відносини між зареєстрованими особами посвідчуються свідоцтвами про народження, шлюб. У випадку, якщо родинні відносини підтвердити свідоцтвами неможливо, то факт родинних відносин підтверджується судом.
«Знайте свої права та користуйтеся ними!»
Звернувшись до Центру надання адміністративних послуг у Єланецькій селищній раді можна отримати витяг з реєстру територіальної громади
01.12.2021 року набув чинності Закон України 1871-IX від 05.11.2021 «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні», яким змінено порядок отримання відомостей про реєстрацію місця проживання.
Витяг із реєстру територіальної громади – це документ у паперовій або електронній формі, що підтверджує відомості про місце проживання (перебування) особи або інформацію про відсутність таких відомостей на дату та час формування витягу.
- Витяг містить інформацію про прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності), дату народження, унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (за наявності), реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), адресу та дату задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) або адресу та дату знятого місця проживання (перебування), або відомості про скасоване місце проживання (перебування), вид витягу, дату формування витягу, номер витягу, найменування органу реєстрації, підставу для формування витягу, дату звернення за витягом, відомості про суб’єкта запиту, унікальний електронний ідентифікатор (QR-код), який формується автоматично.
- Витяг формується на запит органу реєстрації або центру надання адміністративних послуг засобами відомчої інформаційної системи ДМС та підтверджується електронною кваліфікованою печаткою ДМС, яка відображається у витягу під час його формування та відтворюється в паперовій формі.
Підстава для одержання адміністративної послуги
Запит на отримання витягу особи або її законного представника формується посадовою особою органу реєстрації
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них
1) заява;
2) паспорт,
3) реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності),
4)якщо дитина не досягла 14 років, подається свідоцтво про народження.
5) будинкова книга (за наявності)
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
Заявник для одержання адміністративної послуги з видачі довідки про реєстрацію місця проживання/перебування звертається до центру надання адміністративних послуг відповідно до реєстрації місця проживання.
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги
Адміністративна послуга є безоплатною.
Строк надання адміністративної послуги
У день звернення.
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги
Орган реєстрації відмовляє у видачі витягу з реєстру територіальної громади, якщо:
- особа не подала необхідних документів;
- у поданих документах містяться недостовірні відомості або подані документи є недійсними;
- звернулася особа, яка не досягла 14 років.
Результат надання адміністративної послуги
Витяг з реєстру територіальної громади в паперовій формі.
Звертатися за данною послугою за місцем реєстрації!
Суб’єкт звернення може звернутися за отриманням витягу через портал Дія після проходження ним електронної ідентифікації та автентифікації. Витяги з реєстру територіальної громади, отримані в електронній або паперовій формі, мають однакову юридичну силу.
Тепер витяг про місце проживання можна самостійно отримати всього за 1 хвилину в застосунку Дія.
Як отримати витяг у смартфоні?
• у розділі «Послуги» вибрати «Довідки та витяги»;
• обрати послугу «Витяг про місце проживання»;
• натиснути «Замовити витяг»;
• заява буде опрацьована протягом кількох хвилин;
• якщо відомості знайдені в реєстрі, можна завантажити pdf-документ протягом 24 годин.
В застосунку також можна замовити витяг про місце проживання дітей.