На Миколаївщині пройшов рекламно-інформаційний тур для всеукраїнських медіа з метою популяризація туристичного регіону
Туристична Миколаївщина після проведення престуру для багатьох розкрилась з нової і раніше невідомої сторони.
Про це повідомив заступник голови Миколаївської обласної державної
адміністрації Микола Марінов.
Заступник голови розповів, що рекламно-інформаційний тур Миколаївщиною
провели для всеукраїнських медіа з метою популяризації туристичного
регіону. До туру включили 16 представників ЗМІ, саме всеукраїнських,
щоб показати Миколаївську область всій Україні.
«Не усіх змогли включити до туру, бажаючих було у декілька разів більше
ніж місць. Це обумовлюється тим, що акцент зробили не на кількості
учасників, а на якості самого заходу. Вважаю, що престур пройшов
позитивно, а учасникам усе сподобалось», — сказав він.
Микола Марінов зазначив, що в рамках престуру показали локації, які
відносяться не лише до літнього відпочинку, оскільки туризм — це не
тільки літо та море, а й місця, які актуальні в міжсезоння. Як приклад,
він навів Гранітно-Степове Побужжя, яке у 2008 році визнано одним із 7
природних див України.
«Під час туру учасників знайомили з трьома важливими аспектами
туристичної галузі на Миколаївщині. По-перше, локації, які підходять для
активного відпочинку: Трикратський ліс, Арбузинський та Актовський
каньйони та Мигія. Тут, бажаючі сплавились Мигійськими порогами на
рафтингу та навіть спробували один із найвищих в Україні тролей над
Радоновим озером. По-друге, об’єкти індустріального туризму: Южно
-Українська атомна електростанція та Музей ракетних військ», — сказав
він.
Заступник голови ОДА додав, що на Миколаївщині значно більше об’єктів
промислового туризму, але привернули увагу до цього напрямку та
розпочали знайомити саме з цих двох.
«Надалі будемо включати інші цікаві об’єкти до маршруту. І, по-третє,
показали гастрономічний маршрут та гастроперлини Миколаївської області.
Учасники престуру дегустували вина з кращих виноробень Миколаївщини та
почастували крафтову продукцію», — розповів Микола Марінов.
Заступник голови ОДА додав, що попереду багато цікавих та різних сюжетів
на всеукраїнських телеканалах про рекреаційно-туристичний потенціал
Миколаївської області.